حسابداری|شرکت حسابداری| موسسه حسابداری | خدمات مالی مالیاتی

حسابداری|شرکت حسابداری| موسسه حسابداری | خدمات مالی مالیاتی

حسابداری|شرکت حسابداری| موسسه حسابداری | خدمات مالی مالیاتی

حسابداری|شرکت حسابداری| موسسه حسابداری | خدمات مالی مالیاتی

اخذ ایزو

اخذ ایزو
اخذ ایزو
اخذ ایزو

اخذ ایزو

اخذ ایزو  ابزار مفیدی برای اعتبار بخشی ست ، با نمایش این که خدمات یا محصولات شما انتظارات مشتریان شما را برآورده می کند .
در برخی صنایع داشتن گواهینامه یک الزلم قانونی یا قراردادی ست .

سازمان ISO گواهینامه ایزو صادر نمی کند

در سازمان ISO ، استانداردهای بین المللی تدوین می گردد .

از قبیل ایزو 9001 و ایزو 14001 ، ولیکن سازمان ISO درگیر صدورگواهینامه ایزو نمی شود و گواهینامه ایزو صادر نمی کند.
این کار توسط مراجع صدورگواهینامه ایزو انجام  می شود .
در نتیجه یک شرکت یا سازمان نمی تواند توسط سازمان ISO گواهینامه بگیرد.
هرچند کمیته ممیزی انطباق ISO : ( CASCO ) تعدادی استاندارد مرتبط با فرآیند صدورگواهینامه تدوین کرده است که توسط مراجع صدورگواهینامه ایزو مورد استفاده قرارمی گیرد .

زمان اخذ ایزو اخذ ایزو شما بایستی :

  • چندین مرجع صدورگواهینامه ایزو را ارزیابی کنید
  • بررسی کنید آیا مرجع صدورگواهینامه ایزو از استانداردهای مربوطه CASCO پیروی می کند .
  • بررسی کنید ایا اعتبار بخشی شده است . اعتبار بخشی اجباری نیست و مرجع بدون اعتباربخشی لزوما به
  • معنی ناشناس و فاقد ارزش بودن نیست و می تواند به صورت مستقل صلاحیت داشته باشد . برای یافتن
  • مرجع صدورگواهینامه ایزو اعتباربخشی شده با مرجع اعتباربخشی ملی در کشور خود تماس بگیرید .

گواهینامه ایزو

به خاطر داشته باشید زمانی که به یک محصول یا سیستم نشان استاندارد ایزو تعلق می گیرد .
نگویید : گواهینامه ایزو
بگویید : گواهینامه ISO9001:2008   ( برای مثال )

آیا می توانم از نشان سازمان ایزو استفاده کنم ؟

نشان ایزو علامت تجاری ثبت شده است و نمیتواند توسط هیچ شخصی خارج از سازمان ایزو استفاده شود مگر اینکه مجاز شده باشد .
اگر شما می خواهید از نشانی استفاده کنید که نشان دهد گواهینامه دارید بایستی با مرجع صدور گواهینامه ایزو خود تماس بگیرید .

دلایل اخذ ایزو (ISO)

هنگامی که صحبت در مورد سازمان ایزو (ISO)  به میان می آید ، این سوال مطرح می شود که چرا شرکت ها نیازمند دریافت گواهینامه ایزو (ISO) هستند.
گواهینامه ایزو (ISO) باعث دریافت درآمد بیشتر ، بهبود شرایط شرکت و کیفیت محصول، افزایش رضایت مشتری توسعه یک روحیه حرفه ای ، بهبود قوام عملیات شرکت، رسیدن به شناخت کیفیت بین المللی و بهبود بهره وری، کاهش ضایعات و صرفه جویی در هزینه ها  و افزایش رضایت مش / تری می شود.

شرایط اخذ ایزو (ISO)

فرآیند صدور گواهینامه بسته به آمادگی سازمان متقاضی، اندازه سازمان، دامنه صدور گواهینامه و محل آنها و …
ممکن است چند هفته تا چند ماه به طول بیانجامد.
در فرایند صدور گواهینامه چهار گام اصلی را باید طی کرد :
آموزش : گام اول شما ، آشنایی  با استاندارد ایزو (ISO)  و آموزش آن است.
همه مردم نیازمند آموزش هستند و کمیت و کیفیت این آموزش وابسته به مسئولیت های هر فرد است .
پیاده سازی آموزش ها که بسته به نوع و بزرگی شرکت از یک تا چندین ماه زمان می رد .

ارسال مدارک :

شرکت صدور گواهینامه ایزو (ISO) بسته به نوع استاندارد ، مدارک و اسناد شرکت را بررسی می کند
که این مدارک شامل فرایندهای تولید ، مستندات سیستم مدیریت، سوابق آموزشی پرسنل ، بررسی مدیریت فرآیندهای
حسابرسی داخلی، توانایی های فنی و عملیات، تعداد پرسنل و آموزش و تجربه آنها- پیروی از مقررات و جنبه های زیست محیطی و اثرات شرکت متقاضی را بررسی می کند.

ممیزی اخذ ایزو :

پس از پیاده سازی آموزش ها در شرکت و ارسال و بررسی مدارک ، برای دریافت گواهینامه ایزو (ISO) نیازمند ممیزی  از طرف شرکت های CB – Certification Body می باشد.
تعداد ممیزان و روزهای ممیزی نیز بسته به بزرگی و پیچیدگی سازمان متفاوت خواهد بود .
جهت موفقیت در ممیزی لازم است که کارکنان شرکت به خوبی آموزش دیده باشند.
در زمان ممیزی ، ممیزان مشاهدات خود را در دو بند عمده و جزئی اعلام می کنند.
عدم انطباق عمده باعث خواهد شد که شما برای اخذ ایزو (ISO) تائید نشوید.
عدم انطباق های جزئی باعث تائید نشدن شما نمی شود، معمولاً پیشنهاداتی توسط ممیز است که به بهبود کیفیت سیستم شما کمک می کند.

https://datissystem.com/

خدمات ثبتی و مشاوره حقوقی شرکت ها

خدمات ثبتی مشاورین تهران و شرکا

خدمات ثبتی و مشاوره حقوقی شرکت ها

در راستای تکمیل سرویس های قابل ارائه به شرکتها و رفع نیازهای حقوقی و ثبتی مشتریان، این شرکت مفتخر به ارائه خدمات ثبتی و حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. گروه مشاورین ما با داشتن تیمی جوان، مجرب و با سابقه در زمینه حقوقی آماده ارائه این خدمات در راستای توسعه و بهره مندسازی کلیه  اشخاص و فعالان حوزه­های عمرانی ،صنعتی،بازرگانی و خدماتی از خدمات ویژه ثبتی و حقوق می باشد و این گروه به شما این اطمینان را می دهد که با بهره گیری از خدمات ثبتی و حقوقی این شرکت تخصصی ترین مشاوره ها با بهترین قیمت ها را داشته باشید.

مختصری از سرویس های قابل ارائه در زیر ذکر شده است.

  • ثبت شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت دانش بنیان و اخذ عضویت بنیاد ملی نخبگان
  • ثبت شرکتهای فنی و مهندسی
  • ثبت شرکتهای رایانه ای و انفورماتیک
  • ثبت برند و ثبت علائم تجاری
  • صورتجلسه
  • کارت بازرگانی
  • افتتاح پرونده مالیاتی واخذ کد اقتصادی
  • پلمپ دفاتر
  • ثبت نام ارزش افزوده
  • اخذ نمایندگی خارجی و امور ثبتی آن
  • افزایش و کاهش سرمایه
  • انحلال رسمی شرکت و موسسات غیر تجاری
  • رتبه بندی شرکت ها

شرکت ما با داشتن تخصص در زمینه های صنعتی، مالی و حقوقی به شما این اطمینان را می دهد که شما تخصصی ترین و به روزترین مشاوره و راه حل ها را در تمامی شرایط خواهید داشت.

با برقراری ارتباط با مشاورین تهران و شرکا آماده داشتن مشاوره رایگان از متخصصین ما باشید.

مشاوره مالی چه کاری انجام میدهد

مشاوره مالی

مشاوره مالی چه کاری انجام میدهد؟

مشاور مالی خوب مانند مکانیک خوب میباشد. به احتمال زیاد در طول زندگی خود به مشاوره مالی احتیاج خواهید داشت، و ممکن است کمک کند مقدار بزرگی از پول خود را از دست ندهید. اغلب اوقات بسیاری از افراد نمیدانند چطور یک مشاور مالی خوب را پیدا کنند. و آنجایی بحث مشاور مالی پیچیده میشود که در صنایع مختلف مشاوران گوناگونی پیدا میشوند از قبیل؛ مشاوره برنامه ریزی مالی، مدیریت پول، مدیریت سرمایه، برنامه ریزی بازنشستگی و غیره. صرف نظر از عنوان آنها، هدف ما در این مقاله این است که اطلاعات لازم برای یافتن مشاور خوب را در اختیار شما بگذاریم، که اگر بدنبال مشاور مالی خوب هستید بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

برنامه ریز، مدیر، مشاور – تفاوت در چیست؟

مشاور مالی تخصصهای گوناگونی دارد، اما به طور کل مشاور مالی به شما کمک میکند که شما پول خود را در جایی سرمایه گذاری کنید که به اهداف مالی خود برسید. این اهداف میتوانند بازنشستگی، کمتر کردن تعهدات مالیاتی، بودجه بندی، کاهش بدهی یا افزایش درآمد باشد. همچنین در کنار کمک کردن به شما برای رسیدن به اهداف مالی، یک مشاور مالی میبایست به شما کمک کند تا درک بیشتری در مورد استراتژیهای تصمیمات سرمایه گذاری کسب کنید.

تصویر کلی مالی

در حالی که بعضی از مشاوران مالی به طور اختصاصی در مشاوره سرمایه گذاری در بازار بورس تمرکز دارند، بسیاری از مشاوران تخصصشان در سایر حوزه های مشاوره مالی میباشد، به طور مثال مشاوره سرمایه گذاری در مسکن، بیمه، کاهش بدهی، یا برنامه ریزی مالیاتی.

بیشتر مشاوران مالی در یک یا بیشتر از این حوزه ها تخصص دارند، و وسعت سرویسهای هر مشاور متفاوت است. هر مشتری منحصر به فرد است و اولویتهای متفاوتی دارد، بنابراین مطمئن شوید مشاور شما در حوزه مورد نیاز شما تخصص کافی را دارا می باشد.

  گشتن به دنبال فرصتها

جدا از مشاوره در سرمایه گذاری ها یک مشار مالی میتواند مقدار زیادی از هزینه های شما را بکاهد، و قادر است در زمینه مالیات و یا برنامه ریزی فرصتهایی را بیابد که شما نمیدانستید.

آیا به مشاوره مالی نیاز دارم؟

در مشاورین تهران و شرکا خیلی از مشتریان ما دانش بالای مالی برای سرمایه گزاری را دارا میباشند. اما بیشتر آنها بر اساس تجربه ارزش مشاور مالی تخصصی را خوب می دانند، و بعضا برخی از آنها ترجیح می دهند زمان خود را در کارهای دیگر کسب و کارشان صرف کنند. یک مشاور مالی خوب به شما این امکان را می دهد تا از اشتباهات جلوگیری کنید، فرصتها را بیابید، در زمان استرس کمک کند تا بر اساس برنامه پیش بروید، و ریسک در زمینه مالیات و دیگر زمینه ها را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید که در نتیجه به دارایی های خود بیافزایید.

چه مقدار باید هزینه کنم

مباحث و حرفهای مختلفی در مورد این موضوع زده شده و دلیل این موضوع این است که شرکتهای مشاوره مختلفی وجود دارند و هر کدامشان یک مدل از سیاستهای قیمت گذاری را دنبال می کنند. شما ممکن است بر اساس هر معامله، یا بر اساس سرمایه گذاری خرید، یا درصدی ثابت را پرداخت کنید. با این حال شما یک مقداری را می بایست بابت هزینه مشاوره مالی پرداخت کنید، اما مطمئن شوید که دلیل هزینه مشاوره را متوجه شدید و به آن به دید سرمایه گذاری در راستای افزایش سرمایه تان می نگرید. اما چه مقدار باید هزینه کنم؟ بستگی به آن دارد که از چه مشاورانی بهره می برید.

 

جستجوهای مرتبط با ما: شرکت حسابداری تهران، شرکت حسابداری در تهران، حسابداری تهران، حسابداری در تهران،مشاور مالی و مالیاتی،  مشاوره مالی و مالیاتی، مشاوره مدیریت مالی، مشاور مدیریت مالی

مشاور ایزو کیست

مشاور ایزو کیست

گواهینامه ایزو در یک کسب و کار کوچک به نظر می رسد به ویژه چالش برانگیز باشد محدودیت زمان، بودجه و تجربه با

صدور گواهینامه ISO 9000 در شرکت های کوچکتر رایج است.

با این حال، نیاز به رسیدن به گواهینامه در حال افزایش است در تعداد زیادی از بازارهای اغلب این با درخواست مشتری

یا الزام صدور گواهینامه ISO آغاز می شود.

اخذ ایزو

یا یک صاحب کسب و کار کوچک می بیند تعدادی از رقبا تبلیغ “گواهینامه ISO 9001” و این نیاز آشکار می شود.

در بعضی موارد، یک کسب و کار کوچک، نیازهای گواهینامه را به عنوان راهی برای بهبود عملیات تجاری خود یا آمادگی برای رشد می بیند.

صرف نظر از دلیل رانندگی نیاز به گواهینامه ایزو، شماری از سوالات به ذهن می آیند:

گواهینامه ISO چیست؟

چه چیزی در فرآیند گواهینامه ISO دخیل است؟

الزامات گواهینامه ایزو 9001 چیست؟

آیا کسب و کار کوچک می تواند گواهینامه ایزو 9001 باشد؟

هزینه صدور گواهینامه ISO چیست؟

چگونه می توانم از گواهینامه ISO 9001 شروع کنم؟

مشاوران ایزو در راه حل های Core Business Solutions از زمان شروع فعالیت شرکت در سال 2000 به شرکت های کوچک
کمک می کنند تا  شروع به کار کنند.

مشاور ایزو کیست

از آن به بعد صدها کسب و کار کوچک را به ارائه گواهینامه ISO 9001 با ارائه چندین گزینه  مشاوره ایزو  کمک کردیم.
هر یک از گزینه های مشاوره ایزو برای شرکت های کوچک که برای کمک به صدور گواهینامه ایزو 9001 تلاش می کنند،
برای نقطه شروع مشترک است.

رویکرد صدور گواهینامه ISO 

در تمام برنامه های مشاوره ای ISO 9000 ما بر روی کمک به شما برای به دست آوردن بیشترین مزیت صدور گواهینامه ISO 9001
تمرکز می کنیم.
این به مراتب فراتر از سادگی نشان دادن نحوه دریافت گواهینامه است.

گواهینامه ایزو 9001

گواهینامه ایزو 9001 باید بیشتر از “چک کردن یک جعبه” در مورد الزامات ISO مشتری باشد.
هنگامی که گواهینامه ISO دارید، مشتریان شما باید یک تفاوت قابل اندازه گیری در عملکرد خود داشته باشند
که باید رضایت مشتری را افزایش دهد.
بنابراین، از ابتدای فرآیند صدور گواهینامه، ما به شما نحوه استفاده از
فرآیند ISO برای تقویت فرآیندهای کسب و کار و تأثیر فرهنگ شرکت شما را نشان خواهیم داد.
ما این کار را با تاکید بر سه ارزش اصلی ایزو انجام می دهیم:
مهم این است که : فرآیند ISO باید نتایج را بهبود بخشد و این به مشتریان شما اهمیت دارد.
کار آن را انجام دهید: فرآیند ISO باید با روش کاری شما سازگار باشد و برای شرکت شما کار کند.
آخرین کار را انجام دهید: فرآیند ISO باید روندهای طولانی مدت را انجام دهد که آزمون زمان را تضمین می کند.

اشتباهات متداول در اخذ ایزو کدامند

 

اشتباهات متداول در اخذ ایزو کدامند ؟

خرید گواهینامه ایزو

ارزش و اعتبار گواهینامه ایزو در آموزش و پیاده سازی صحیح آن نهفته است نه یک برگ کاغذ

پیامدهای خرید گواهینامه ایزو :

1- به احتمال خیلی زیاد گواهینامه از شرکت با هویت جعلی تهیه خواهد شد

2- شما مبلغ گزافی بابت تهیه یک برگ کاغذ پرداخت می کنید

3- بازار گواهینامه های جعلی را رونق می دهید و افراد غیر متخصص و صرفا دلال از این موضوع بیشترین بهره را خواهند برد .

4- ارزش و مزایای  واقعی خدمات مشاوره تخصصی و استانداردهای ایزو را تجربه نخواهید کرد.

 

دلالی ایزو 

افراد و شرکت های متعددی تحت عنوان مشاور ( عمدتا دلال) اقدام به فروش گواهینامه ایزو می کنند .

این موضوع ناشی از تقاضای مشتری ها برای خرید گواهینامه ایزو می باشد .

 

مشاوران سودجو و غیرمتخصص

بسیاری موارد دیده شده افراد و شرکتهایی تحت عنوان مشاور  با  سازمان ها قرارداد مشاوره بسته اند و بدون ارائه تضمین های لازم و  به دلیل عدم  توانایی در آموزش و اجرای صحیح استاندارد مورد نظر با دریافت مبالغی (پیش پر داخت ) کار  را نیمه کاره رها کرده اند .

نشانه گذاری اخذ ایزواشتباهات متداول در اخذ ایزوخرید گواهینامه ایزوگواهینامه ایزو